Uw Woongoud

Veranderingen per 1 januari 2019

De nieuwe Woningwet staat ons niet langer toe om maandelijks automatisch Woongoudpunten aan huurders te verstrekken voor automatische incasso en het niet veroorzaken van overlast. Deze maandelijks automatisch toegekende Woongoudpunten stoppen per 1 januari 2019.


Uw Woongoud

Woongoud blijft wel bestaan. U krijgt met uw Woongoudpas nog steeds korting bij de aangesloten winkeliers en organisaties. Ook de gespaarde Woongoudpunten kunt u gewoon verzilveren bij de meeste Woongouddeelnemers. Online worden uw bestedingen direct verwerkt; als u heeft afgerekend met Woongoudpunten, dan worden deze direct afgeschreven van uw Woongoudpuntensaldo. Een wijziging is wél dat de bijschrijving van Woongoudpunten per 1 januari 2019 nog maar 1x per maand plaatsvindt.

Nieuwe opzet sparen

Op dit moment werken we hard aan de invulling van een nieuwe opzet om Woongoudpunten te kunnen sparen. Vanaf 1 januari 2019 spaart u nieuwe Woongoudpunten door mee te doen aan initiatieven die de participatie en betrokkenheid van u, onze huurders, verhogen.


Waarmee verdien ik punten?

Denkt u bijvoorbeeld aan deelname aan een (online) bewonerscommissie of aan de nieuwe Woongoud-community, waarop huurders hun mening kunnen geven over diverse onderwerpen of aan een (online) bewonerscommissie. Óf door after sales-vragen te beantwoorden na een reparatiebezoek. Overigens zijn er ook nu al huurders die Woongoudpunten verdienen door extra inzet in hun buurt of rond het complex waar zij wonen!


Zodra er binnenkort meer bekend is over de nieuwe opzet, informeren we u uiteraard.

Informatie over Woongoud

Een overzicht van Woongoud-winkeliers, informatie over Woongoud én uw Woongoudpuntensaldo vindt u op www.kleurrijkwonen.nl/Woongoud.


Hulp nodig?

Onze medewerkers in het Klant Contact Centrum helpen u ook graag, als u een vraag heeft over Woongoud of uw Woongoudpuntensaldo. Zij zijn tijdens kantooruren bereikbaar via telefoonnummer (0345) 59 61 00.