Uw suggesties

Aan de slag met uw opmerkingen

Voor de zomer hebben we op diverse locaties klantpanels gehouden. Deelnemende huurders gaven hun mening over onze dienstverlening en suggesties voor verbetering. Hiermee zijn we aan de slag gegaan.

Wat hebben we gedaan?

  • Huurders ontvingen in september een brief met informatie over het regelen van hun woonzaken. Dat kan digitaal, telefonisch of tijdens een afspraak. Ook informeerden we hen over hun wijkbeheerders en de keuzemogelijkheid voor ons digitale magazine en/of het papieren bewonersblad.
  • Inmiddels staan er al 100 huurders geregistreerd als aanspreekpunt voor hun wijk/complex.
  • Teksten en processen op onze website zijn verbeterd.
  • U vindt op onze website nu ook informatie over werkzaamheden, die te maken hebben met schoonmaak en groenvoorziening.
  • We hebben een contractmanager aangesteld, die onder andere de afspraken zoals overeengekomen in schoonmaakcontracten, gaat verbeteren.
  • Verbetering van communicatie met de klant, zoals in buurtcommissies. We zijn een pilot gestart met een online community in de Siemensstraat in Leerdam.
  • We hebben intern meer aandacht voor gesprekstechnieken en het vergroten van empathie naar de klant (opleidingen).
  • Vanaf januari 2019 geven huurders hun mening over diverse soorten dienstverlening (‘after sales’). Zoals over de kwaliteit van reparatie-onderhoud, over de woning betrekken en verlaten, en dergelijke.

Eerste hulp kalender

Tijdens de klantpanels bleek dat onze klanten informatie missen over belangrijke telefoonnummers. Maar ook tips over het zelf eenvoudig verhelpen van reparaties en storingen. Daarbij werd als voorbeeld de meterkastkaart en –sticker van jaren geleden genoemd.


Ondertussen heeft u de handige Eerste hulp kalender van ons ontvangen. De kalender helpt u om problemen in en rond de woning te voorkomen en op te lossen. En, als dit niet lukt, om de hulp van KleurrijkWonen in te roepen via onze website, mail of telefoon.


In de meterkast

Hangt u de Eerste hulp kalender op in de meterkast, dan heeft u ‘m altijd snel bij de hand. De kalender hoort bij de woning. Bij verhuizing deze graag achterlaten voor de volgende bewoner.


Gerrit over Eerste hulp kalender

Onze allround vakman Gerrit legt u graag uit waar de Eerste hulp kalender voor bedoeld is.

Klusfilmpjes

Gerrit heeft een hele serie handige klusfilmpjes gemaakt met uitleg over hoe u storingen voorkomt en zelf kleine reparaties uitvoert. U vindt deze filmpjes op

www.kleurrijkwonen.nl/kleurrijkwonen-klusvideos

Huren is een feestje!

Als u bij ons een woning gaat huren, dan is dit reden voor een feestje. Wij hebben uw suggesties hierover ter harte genomen!


Bij de sleuteloverdracht ontvangt u van onze verhuurmakelaar altijd een:

  • Praxis bon voor 20% korting gedurende 2 maanden. Bij de Praxis in Tiel staat daarnaast nog een goodiebag voor iedere huurder klaar.
  • Bloemenbon ter waarde van € 10,-.

Sleuteloverhandiging met welkomstcadeautjes

Ook mevrouw Out-Bravenboer uit Geldermalsen is blij met haar nieuwe (t)huis. De sleuteloverhandiging door onze verhuurmakelaar Jaco Visscher werd extra feestelijk met de welkomstcadeautjes.